
11 maj Skuteczny marketing artykułów i jak to osiągnąć
Przed rozpoczęciem marketingu artykułów przeczytaj kilka czasopism.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, w jaki sposób można skutecznie przeprowadzić marketing artykułów z korzyścią dla własnej firmy.Marketing artykułów to dobry sposób, aby Twoja witryna została zauważona. Wraz z naciskiem na przydatne treści w Internecie, witryny, które nic nie oferują odwiedzającym, szybko zawodzą. Pisz dobre artykuły, aby zwiększyć swoją widoczność na stronach wyników wyszukiwania. Im lepsza strona, tym wyższy będzie ranking.Zawsze dostarczaj swoim czytelnikom dobre informacje. Odwiedzający, którzy poświęcają czas na przeczytanie Twojego artykułu, chcą odejść z poczuciem satysfakcji i oświecenia. Kiedy artykuł sprawi, że poczują się lepiej poinformowani, będą chcieli więcej tego samego.Złóż artykuły w e-booka. To świetny sposób na ponowne wykorzystanie i przepakowanie pracy, którą już wykonałeś. Po opublikowaniu kilku artykułów, weź najpopularniejsze z nich i zapakuj je w e-booka, który możesz rozdać lub sprzedać z niewielkim zyskiem.Pozwól ludziom zarejestrować się, aby przeczytać Twoje artykuły. Posiadanie usługi subskrypcji to świetny sposób na informowanie czytelników o nowym artykule. Pozwól im zarejestrować się, aby otrzymywać powiadomienia e-mail za każdym razem, gdy publikujesz nowy materiał, a wiesz, że będą wracać z każdym e-mailem.Nigdy nie kopiuj prac ani pomysłów innych osób. Robienie tego jest nie tylko nieetyczne, ale może być nielegalne. Nic tak nie zabija Twojej wiarygodności, jak ktoś, kto komentuje Twój artykuł, że ukradłeś go komuś innemu. Wykonuj swoją pracę i zawsze podawaj kredyt tam, gdzie jest to konieczne, aby uchronić się przed tymi problemami.Jeśli masz problemy z uporządkowaniem artykułów i ich przeczytaniem, zastosuj wypróbowany i prawdziwy format listy. Artykuły ułożone w formie list okazały się niezwykle popularne i skuteczne w Internecie. Ta struktura jest łatwa do pracy dla pisarzy. Czytelnicy dobrze reagują na artykuły w formie listy.
Listy sprawiają, że akapity artykułów są krótkie i zwięzłe – idealne do pisania online.Gdy masz już za sobą zdrową kolekcję pisanych artykułów, zbierz je razem i zrób e-booka.
Sprzedaż tego ebooka nie jest szczególnie godną podziwu taktyką marketingową artykułu. Czytelnicy nie docenią, że próbujesz pobierać od nich opłaty za treści dostępne za darmo gdzie indziej. Lepsze wykorzystanie ebooka to bezpłatna nagroda dla klientów i potencjalnych klientów, którzy wyrazili zainteresowanie Twoją firmą.Pisząc artykuł, bądź wyjątkowy i pozostań wierny swojemu stylowi. Kiedy ujawniasz się w swojej pracy, wyróżniasz się, a czytelnicy wyczują tę autentyczność. Bądź bezpośredni, przedstaw swój punkt widzenia na swój własny, unikalny sposób i obserwuj wzrost liczby czytelników.Przepisz swój oryginalny artykuł lub zatrudnij kogoś, kto zrobi to za Ciebie. Ten artykuł powinien być całkowicie unikalny, wysokiej jakości i zoptymalizowany pod kątem Twojego słowa kluczowego. Pamiętaj, aby napisać przekonujące pole zasobów autora, które zawiera dwa linki zwrotne do Twojej witryny, jeden wskazujący na domenę główną, a drugi do oryginalnego artykułu. Prześlij przepisanie do EzineArticles.com. Gdy Twój artykuł zostanie tam opublikowany, będziesz miał kanał RSS swojego autora. Każdy artykuł, który zostanie zatwierdzony na Ezine, będzie pingował kanał Twojego autora.Aby uzyskać lepszy marketing artykułów, zawsze traktuj czas swoich czytelników jako cenny, gdy siadasz do komponowania artykułów. Czytelnicy online doceniają krótkie artykuły. Doceniają także te bezpośrednie. Nigdy nie marnuj czasu czytelników, aby zwiększyć liczbę słów w artykule. Jeśli nie możesz uzasadnić konkretnego fragmentu swojego artykułu jako od razu interesującego dla czytelnika, musi on wyjść.Oczywiście trafność ma kluczowe znaczenie. Najpierw musisz pomyśleć o magazynie. Każda indywidualność, którą wnosisz do stołu, musi być wkomponowana w ich styl. Kiedy Twoja kreatywność i ich potrzeby są zsynchronizowane, masz większe szanse na aprobatę. Postaraj się spełnić te wymagania i nie poddawaj się, jeśli nie zostaniesz opublikowany od razu.
Sorry, the comment form is closed at this time.