13 maj Wskazówki, jak osiągnąć sukces w marketingu mobilnym
Ponieważ coraz więcej osób korzysta z Internetu za pomocą telefonów komórkowych, rośnie znaczenie marketingu mobilnego.
Ale jak urządzenia mobilne powinny zmienić Twoje strategie marketingowe? A jakie są jedne z najsilniejszych metod marketingu mobilnego? W tym artykule znajdziesz wskazówki dotyczące marketingu mobilnego, które pomogą Ci opanować pracę z urządzeniami bezprzewodowymi.Oferuj specjalne rabaty lub wartość dla klientów marketingu mobilnego. Ponieważ mobilni obserwatorzy zwykle wymagają od klientów, aby zdecydowali się na otrzymywanie informacji, warto się zarejestrować. Oferując większe rabaty lub lepsze oferty niż te dostępne w Twojej witrynie internetowej lub w marketingu drukowanym, możesz zwiększyć liczbę klientów zarejestrowanych w Twoim programie mobilnym.Musisz pamiętać, że aby otrzymać coś od swoich subskrybentów, musisz im dać. Spróbuj zaoferować jakiś rodzaj zachęty. Może to być specjalny dostęp do odpowiednich informacji, specjalne treści na telefony komórkowe, a nawet niektóre kupony, które pomogą zwiększyć ich stawki i udział subskrybentów.Marketingowcy mobilni powinni pamiętać o tym, jak ważne jest pomaganie obecnym klientom w dzieleniu się swoim statusem subskrybenta z przyjaciółmi i znajomymi. Zachęcaj klientów do przekazywania ofert tekstowych innym, a od razu będziesz mieć możliwość rozszerzenia swojego zasięgu poza bazę klientów, którą już posiadałeś.Powinieneś bardzo ciężko pracować, aby stworzyć różnego rodzaju promocje, aby przyciągnąć klientów dowolną kampanią marketingu mobilnego. Nie martw się o utratę pieniędzy tutaj. Klient przyciągnięty przez dwie oferty mógł nie zostać przyciągnięty w inny sposób, a Ty zyskasz znacznie więcej dzięki promocjom.Świetnym sposobem, aby zobaczyć, jak można połączyć marketing mobilny z mediami społecznościowymi, jest zwrócenie uwagi na innych ludzi, którzy robią to samo. Pozwoli ci to zobaczyć, jak wszystko jest robione poprawnie. Nie będziesz chciał kopiować ich formuły dosłownie, ale pomoże to trochę naśladować ich styl.Czasami musisz przeżyć burzę z kampanią marketingową, więc pamiętaj, aby siedzieć spokojnie i nie robić nic drastycznego. Będą chwile, kiedy produkt straci popularność lub gdy Twoi klienci będą mieli zbyt mało gotówki, by kupić. Po prostu siedź spokojnie i rób to, co robisz.Bądź elastyczny! Upewnij się, że Twoja kampania marketingu mobilnego jest zgodna z różnymi rodzajami urządzeń. Twoja kampania powinna wyglądać tak samo na smartfonie marki.
Nie zapomnij o tabletach: być może uda Ci się dostosować swój materiał mobilny do prawidłowego wyświetlania na tablecie cyfrowym.
Dotrzesz do większej liczby osób, jeśli Twoja kampania obejmuje kilka urządzeń.Uwzględnij audio i wideo w swojej strategii marketingu mobilnego. Marketing mobilny to coś więcej niż wiadomości tekstowe i e-maile. Dzisiaj, przy wyższych prędkościach pobierania mobilnego, audio i wideo są kluczowymi składnikami każdej udanej strategii. Zastanów się nad zaoferowaniem podcastów audio lub wideo, krótkich wywiadów audio lub wideo na żywo na scenie do swojego miksu multimedialnego.Wysyłając wiadomości do swoich klientów, pamiętaj o używaniu ich prawdziwego imienia i nazwiska. Używanie prawdziwego imienia i nazwiska Twoich klientów w wiadomości tworzy bardziej osobistą atmosferę, która pozwoli Ci nawiązać z nimi więź i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawała się mniej zautomatyzowana lub zautomatyzowana, a bardziej realistyczna, przyjazna i ogólnie bardziej autentyczna.Powinieneś użyć Delivr.com do wygenerowania kodów QR. Ta strona internetowa umożliwia bezpłatne tworzenie kodów QR, a także oferuje możliwość ich śledzenia. Pomoże Ci to dowiedzieć się, ile osób faktycznie skanuje Twoje kody i zobaczyć, ile czasu spędzają w Twojej witrynie.Aby odnieść sukces jako marketer, musisz nadążać za technologią. Dostosowanie metod marketingowych do urządzeń mobilnych sprawi, że Twoje strategie będą bardziej skuteczne. Pomyśl o wskazówkach zawartych w tym artykule, gdy zastanawiasz się, jak dotrzeć do klientów korzystających z telefonów komórkowych. Pomogą zapewnić, że jakiekolwiek strategie marketingowe, których używasz, są skuteczne.
Sorry, the comment form is closed at this time.