13 cze Wyjaśnienie blogosfery: porady ekspertów dla Ciebie
Jeśli jesteś nowy w dziedzinie blogowania, nie jesteś sam.
Jeszcze kilka lat temu termin nawet nie istniał. Dziś stała się standardową funkcją każdej strony biznesowej. Blogowanie może być nieocenionym sposobem nawiązywania kontaktu z klientami i promowania Twoich produktów w sposób osobisty i konwersacyjny.Upewnij się, że ilość czasu między każdym z Twoich postów na blogu jest podobna. Dzięki temu czytelnicy wiedzą, kiedy opublikujesz kolejny post. Z drugiej strony, jeśli opublikujesz dwa wpisy na blogu w odstępie dwóch dni, a potem przez tydzień nie opublikujesz kolejnego, ludzie wyjdą z nawyku czytania Twojego bloga.Często dodawaj posty na blogu. Największym problemem nowych blogów są rzadkie posty. Spowoduje to utratę czytelników, którzy początkowo uznali Twój blog za interesujący, ale nie będą mieli nowych informacji do regularnego przeglądania. Ogólnie rzecz biorąc, staraj się co najmniej jednego nowego bloga co tydzień. Wyślij swoim czytelnikom e-mail z informacją o nowych treściach,Wszystko, co robisz, może stać się tematem bloga. Rób notatki, gdy jesteś z dala od komputera, jeśli natkniesz się na pomysł, który może przełożyć się na post. Chcesz zawsze mieć oczy otwarte na pomysły tematów. Pisanie to łatwa część, to wymyślanie początkowej koncepcji, która zwykle prowadzi do blokady pisarskiej.Skoncentruj swój indywidualny post na jednym punkcie. Bloguj z pełną świadomością, że będziesz publikował wiele kolejnych postów, a jeśli powiesz wszystko na początku, możesz nie mieć już nic do powiedzenia! Pomyśl o swoich blogach jak o szprychach w kole.
Same w sobie są ważne, ale jako koło są niezwykle ważne.Decydując się na założenie bloga, upewnij się, że temat jest interesujący i wzbudza chęć dzielenia się z innymi.
Pisanie treści Twojego bloga zajmie kilka godzin tygodniowo. Chcesz mieć pewność, że masz pasję do tematu.Jeśli to możliwe, używaj tagów nagłówka, aby oddzielić poszczególne sekcje postów na blogu. Wszystkie różne znaczniki, których powinieneś używać, to znaczniki H1, H2 i H3. Ponadto powinieneś upewnić się, że używasz doskonałych słów kluczowych w wyszukiwarkach, kiedy tylko możesz, we wszystkich tych różnych nagłówkach.Treść Twojego bloga powinna składać się z wysokiej jakości pracy. Zanim go opublikujesz, sprawdź swój wpis na blogu, aby upewnić się, że jest wolny od błędów gramatycznych i typograficznych. Możesz również chcieć, aby przeczytał go ktoś inny, jako wtórny korektor i aby upewnić się, że treść jest interesująca do przeczytania.Spraw, aby Twój blog był przyjazny i ciepły dla odwiedzających. Odpowiadaj na komentarze, które ludzie opuszczają, a to oznacza coś więcej niż tylko dziękowanie im, spróbuj prowadzić prawdziwe rozmowy. Jeśli potrafisz nawiązać relację ze swoimi czytelnikami, będą oni bardziej lojalni wobec ciebie i będą wracać.Przy zakładaniu bloga najistotniejszym elementem jest określenie celu bloga. Czy chcesz opublikować swoje kreatywne pisanie? A może chcesz blogować jako sposób na wypowiedzenie się na temat, który Cię interesuje. Promocja firmy to kolejny częsty powód blogowania. Znajomość swojego celu pomoże Ci zdecydować, jaki rodzaj bloga założyć, i ujawni publiczność, którą chcesz pozyskać. Oba są niezbędnymi elementami dobrego bloga.Blogowanie to nie tylko dobry sposób na wypromowanie swojego imienia lub nazwy firmy, to także świetna zabawa! Wszyscy, z którymi masz do czynienia, docenią cały czas i wysiłek, jaki włożysz w informowanie ich na swoim blogu. Skorzystaj z technik opisanych w tym artykule i baw się dobrze, nawiązując kontakty i poszerzając swoje horyzonty blogowe.
Sorry, the comment form is closed at this time.